Novinky

Slevy

Hodnocení Ellegance.cz

Doprava

Poštovné

Poštovné pro Českou republiku: 120,-Kč, objednávky do hodnoty 500,-Kč mají poštovné 60,-Kč.

  

- Balík Do ruky = doručení následující pracovní den od podání (České poště bude poskytnuto Vaše telefonní číslo pro účely komunikace pošty s Vámi při doručování zásilky.)    

- Balík Na poštu = k vyzvednutí na zvolené poště následující pracovní den od podání (České poště bude poskytnuto Vaše telefonní číslo pro účely komunikace pošty s Vámi pro informaci o možnosti vyzvednutí zásilky.) 

Příplatkové možnosti:

- Zaslání na dobírku - dobírkovné činí 45,-Kč.

  

Poštovné na Slovensko: Pro objednávky do hodnoty 500,-Kč je poštovné 100,-Kč, ostatní objednávky mají poštovné 250,-Kč. Není možné zaslání na dobírku.

Balné

U všech objednávek zdarma.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele expedováno v co nejkratší době (obvykle do 2 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, pokud je zboží skladem) a dodáno prostřednictvím České pošty jako balík nebo doporučená zásilka. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad (fakturu).

Odmítnutí zásilky - Nevyzvednutá dobírka 

Pokud zákazník zaslané zboží nepřevezme, porušuje tímto kupní smlouvu. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení nákladů vzniklých na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv.smluvní pokuta) ve výši 300,-Kč. Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s našimi obchodními podmínkami a zavazuje se v tomto případě uhradit internetovému obchodu ellegance.cz náklady na dopravu a smluvní pokutu v této výši. Upozorňujeme, že veškeré pohledávky  budou postoupeny partnerské firmě k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.

Nevyzvednutí zásilky při platbě předem

V případě nevyzvednutí zásilky při platbě předem, bude zásilka, kterou nám pošta vrátí, uložena u nás po dobu 30 dní. Po této době bude znehodnocena bez nároku na náhradu. Zásilka může být na Vaši žádost znovu zaslána. V tomto případě bude znovu účtováno poštovné a balné.

Úhrada poštovného v případě reklamace

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace (neuznané reklamace) nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).